Feliz navidad y un prospero ano nuevo! - Reisverslag uit San Juan, Argentinië van Gitty en Wilco Hul - WaarBenJij.nu Feliz navidad y un prospero ano nuevo! - Reisverslag uit San Juan, Argentinië van Gitty en Wilco Hul - WaarBenJij.nu

Feliz navidad y un prospero ano nuevo!

Blijf op de hoogte en volg Gitty en Wilco

25 December 2013 | Argentinië, San Juan

Hola a todos!

Vanuit een heel warm Argentinië (35 grd....) willen wij iedereen een hele gezellige en leuke kerst wensen en een knallend nieuwjaar!!
Hier is zojuist de kerst ingeluid met vuurwerk (de traditie hier), 1e kerstdag gaan we ten zuiden van Mendoza van wat wijntjes genieten met Afke en Pelle, 2e kerstdag zitten we in Mendoza zelf.
Uiteraard missen we iedereen, alleen het weer bij jullie missen we als kiespijn! Al is het ook wel raar om kerst en oud en nieuw bij 35-40 grd te vieren!

Geniet van de komende dagen!

Liefs Wil en Git

• 25 December 2013 - 05:29

Mam:

Jullie ook fijne en mooie dagen lieverds.
    Geniet van een warme Kerst.
    Knuffel, mam.!

• 25 December 2013 - 08:36

Isebrand:

Lieve mensen,

jullie ook hele fijne kerstdagen gewenst!
    Geniet dubbel van de heerlijke warmte, in Nederland zul je
    die temperaturen niet vinden ;)

Groetjes

Isebrand & Willemien

• 25 December 2013 - 12:54

Daphne:

He Wilco en Gitty,

Jullie ook hele fijne dagen!!
    Wachtend op de volgende patient (waarom was ik ookal weer dierenarts?? ..;))
    ga ik maar weer eens bijlezen van jullie verhaaltjes!
    Geniet van het heerlijke weer daar en de fantastische omgeving natuurlijk!

Liefs Daphne

• 26 December 2013 - 11:47

Geeske:

Hey lieve allebei,

Ook nog even via hier een gezellige kerst en n fantastisch 2014 gewenst!
    Lijkt me ook wel raar ja om kerst met van die hoge temperaturen te vieren! Al hebben wij t qua temperatuur ook niet heel slecht! Iig geen sneeuw dit jaar.
    Geniet van de wijntjes en elkaar!

Beso Geeske xxx

• 27 December 2013 - 16:41

Femke:

Hey wilco & git,

Wat ziet het er toch heerlijk uit bij jullie! Tja een lekker wijntje aan de rand van het zwembad, lekker temperatuurtje en een mooie omgeving, wij snappen wel dat jullie het naar je zin hebben.....
    Veel plezier nog en wilco hou het rustig met oud en nieuw :-)

Liefs femke, wendell en fiene

• 28 December 2013 - 17:09

Maaike:

Hi Gitty en Wilco

Heel veel plezier met oud&nieuw!! Jullie missen hier niks hoor, er ligt niet eens sneeuw. Dus dan kan je beter een lekker zonnetje bij 35 C hebben dan miezer regen!
    Geniet nog lekker van jullie super mooie reis, 2014 kan niet beter beginnen, toch?

Liefs
    Maaike en Sander

• 30 December 2013 - 13:29

Monique En Hermann:

Hoi Wilco en Gitty,

Jullie ook alvast een super 2014 gewenst! Mooie foto's en verhalen! Ga zo door :)

Auf Wiedersehen !

Groeten Hermann & Monique